woensdag 9 mei 2012

doosje

Binnenkort is de schoonmama jarig. Ze gaat een heel leuk cadeautje krijgen (ik kan nog niet zeggen wat - ze moest maar eens meelezen per ongeluk :), maar dat cadeautje had nog een leuke verpakking nodig. En idealiter zou dat een soort doosje worden.

Hiervoor zorgen werd al gauw mijn taak. Ik had alleen niet echt een idee hoe ik dit voor mekaar zou krijgen. Een beetje op goed geluk ging ik dus aan de slag. Vertrekpunt was deze leuke tutorial. Ik voegde een dekseltje toe, naaide hier een vilten bloempje op voor wat extra kleur en dat was dat :).

Het doosje is niet overal even netjes en recht gestikt, maar ik ben er toch wel tevreden over. De binnenkant is verstevigd met gewatteerde vlieseline voor wat extra zachtheid. De buitenkanten van deksel en doosje zijn ook nog eens extra verstevigd.




Benieuwd of het in de smaak zal vallen!

Fijne woensdag nog. Hopelijk regent het bij jullie minder hard dan hier...

7 opmerkingen:

  1. Dat ziet er vrolijk uit! Ik ben benieuwd wat erin zal zitten. Wij hadden een regenachtige ochtend maar nu is het prachtig weer! Nog geen zomer maar ook geen herfst-taferelen meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk doosje!
    Dat alleen al is een mooi kado.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Al zou je dit doosje vullen met van die hartjessnoepjes, dan zou het al een topcadeau zijn, wat een prachtig doosje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend doosje ! Carine gaat super blij zijn !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig gemaakt! en nu ben ik wel heel benieuwd naar de inhoud ervan;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De verpakking is al kado genoeg! Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...