donderdag 31 mei 2012

Boke eten in stijl

Met name in een botenhammenzakske naar deze handleiding. Geen dooreengevallen bokes meer (want ik eet geen boten en dan plekken bokes zo slecht aaneen!), lekker compact en vooral zoveel leuker! Zowel om op te eten als in den afwas! Want om heel eerlijk te zijn heb ik een beetje een hekel aan brooddozen afwassen...

 
Ik heb er gelijk nog een tweede gemaakt, maar daarvan heb ik nog geen foto's getrokken... (die hebt ge dus nog te goed ;))

Fijne dag nog!

6 opmerkingen:

  1. Héél leuk! Die wil ik ook! Maakt de middaglunch op het werk ineens veel aangenamer...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi idee! Ga dit ook doen, zo ben ik ook van die plakkerige brooddozen af. Alvast bedankt voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk maar wat als de jam hier aan zit, dat moet je toch ook wassen

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Inge! Ik heb een vraagje. Waar kan ik deze dingen kopen? Of maak je ze voor je zelf?

    Groetjes Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik maak in principe alleen dingen voor mezelf (of voor vrienden of als cadeautje voor mensen ofzo). Maar ik wil altijd wel eens een ruiltje doen, moest je daar zin in hebben!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...