zondag 9 december 2012

en de winnaar is.........

Dag allemaal!

Zoals beloofd wordt vandaag de winnaar van mijn kerst-give-away getrokken! Te winnen waren deze vilten popjes voor in de kerstboom, plus het patroon om er nog veel meer zelf te maken.


Ik maakte een lijst van alle deelnemers en vroeg het vriendje om een getal te kiezen zonder te weten welke naam er bij dat getal hoorde. Het getal dat hij spontaan zei, was "78" en nummer 78 correspondeerde op mijn lijst met de naam van.... Jos!

Proficiat!! Stuur je me je adresgegevens even door (badfan_inge@yahoo.co.uk) ? Dan is je pakje hopelijk nog ruim voor kerstmis bij jou :).

Intussen heb ik de popjes ook nog eens voor mezelf gemaakt en hangen ze sinds gisterenmiddag te bungelen in onze kerstboom. Ook mijn gehaakte kerststalletje is van de partij. Ik ben supercontent van het resultaat :)!




Naast de kerstboom versieren, ging ik gisterenavond ook naar een verjaardagsfeestje. Met name het feestje van mijn oudste nicht Anneleen. 15 werd ze, waar is de tijd :). En ik was niet de enige die met een zelfgemaakt cadeautje kwam opdagen. Ook mijn mama was druk in de weer geweest! Weliswaar niet met naald en draad, maar met chocolade, marsepein en ander lekkers. Ze bakte deze schitterende verjaardagstaart. Chocoladecake vanbinnen, muizen gevuld met chocomousse er bovenop. Lekker!!


Fijne zondag nog!!

17 opmerkingen:

  1. Jos gefeliciteerd met deze leuke give away zoals je hier al ziet staan ze prachtig in een kerstboom!Ook het kerststalletje er onder is heel mooi,daar zou ik ook heel content mee zijn!;-)

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat Jos!! En volgend jaar haak ik ook mijn kerststal... denk ik :-) Mooi kersthoek!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zalige taart! Ik moet hier nog beginnen aan mijn kersthoek. Maar wacht lekker op mijn kerstboom.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Jos. Jammer voor mij had graag die poppetjes in mijn bom gehad. Maar ik ga me onthouden eens kijken of is zo iets ook kan maken voor mijn boom. Bedankt Inge voor het idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Spijtig, niet gewonnen... maar je hebt een superlekkere taart gemaakt, die mag je anders ook wel opsturen hoor :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteert Jos!

    En leuke taart van je mama! Altijd plezant, zo'n zelfgemaakt cadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. GefeliciteerD dus :-p
      Ik dacht al aan die (gefelici)taart, en het werd dus een schrijffoutje, oeps!

      Verwijderen
  7. Zat net bij een andere give away te snotteren 'dat ik nooit wat win', zie ik hier mijn nasm staan! JJJJAAAAA

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat Jos! Jouw boompje zal heel mooi worden met deze poppetjes! geniet ervan.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk voor Jos, maar die taart ziet er geweldig lekker uit hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat Jos! Wat ziet je boom er mooi uit met die hangers en natuurlijk de prachtige kerststal er onder!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi taart van je mama... ziet er heel lekker uit.

    je hebt het niet van vreemde hé... zo creatief:)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo, verkoopt u ook die kerstman, sneeuwpop en rendier van vilt? Groet, Guido ( levelsnowboards@hotmail.com )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bedankt voor de interesse! helaas, ik verkoop niks... ik kan je alleen het patroon geven zodat je er zelf kunt maken :)

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...