zaterdag 9 juni 2012

(reis)tasje...

... met rits! Mijn eerste poging tot een rits in een tasje zetten. Omdat ik niet goed wist hoe dit te doen, heb ik dit tot nu toe altijd vermeden. Maar omdat zo'n rits toch net iets veiliger is - zeker in vreemde, drukke steden - heb ik me er gisteren toch eens aan gewaagd. Nog niet foutloos (verre van zelfs), maar ik ga het toch gebruiken :).

Ik heb me laten inspireren door deze post.

 
Heeft er iemand toevallig tips of handleidingen over manieren om ritsen in tassen te zetten?

Fijn weekend! (En al vast superfel bedankt voor al jullie lieve berichtjes op mijn vorige post!!!)


9 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuk zakske, moet k onthouden ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig tasje ook weer!
    Hier heb ik wat rits tutorials verzameld:http://pinterest.com/kloske/diy-tutorials/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. joepie, merci!! daar staat volgens mij een heel goeie tussen :D

      Verwijderen
  4. Zo mooi afgewerkt. Ik heb gisteren geprobeerd om op een deftige manier zo'n verzonken rits in een tas te zetten maar bij mij zijn de hoekjes langszij ingedeukt.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...