zaterdag 11 oktober 2014

vanalleswatjes

Aiaiai, ik sprak nog niet zo lang geleden de belofte uit om terug wat meer te gaan bloggen, maar ik heb mijn belofte gelijk alweer verbroken. Nochtans had ik reden genoeg om wél wat berichtjes te schrijven. Het zijn immers spannende (maar oh zo leuke!) tijden!

Reden nummer 1 had je misschien bij Mamarina al gelezen. Al enkele maanden zijn we zeer druk in de weer met het tekenen en testen van nieuwe patroontjes voor een opvolger voor Feest in't Knutselbos! Superheerlijk, we hadden het nooit verwacht. Dank dank dank dus aan al wie boek nummer 1 kocht en er zo de uitgeverij mee van hielp te overtuigen dat een nummertje 2 misschien ook wel een goed idee is :).

Daarnaast heb ik samen met Sincha van Het Stoffenhuis in Bree een projectje uit de grond gestampt ten voordele van de Meneer Konijn actie van Q-music. Ik tekende een Meneer Konijn patroon, Sincha maakte leuke pakketjes met stof, patroon en werbeschrijving. De pakketjes verkoopt ze via haar winkel of webshop ten voordele van de vzw Kindergeluk. Lees er hier zeker alle details over als je zin hebt om met ons mee te naaien voor het goede doel!


Wie op de hoogte wil blijven van de Meneer Konijn actie en van alle boekenperikelen kan altijd terecht op mijn facebook pagina. Die update ik de laatste tijd ietsje vaker dan mijn blog...

Veel liefs!

8 opmerkingen:

  1. Spannend. Een nieuw boek. Ik ben benieuwd wat jullie voor leuke dingen hebben ontworpen. Succes met het afmaken van het boek.
    Goed dat je onze aandacht even richt op de Meneer Konijn-actie.

    Fijne zondag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb vrijdag zo'n pakketje gekocht.Hopelijk kan ik er morgen aan beginnen,dit weekend gene tijd gehad om te naaien ;-(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Interessant, had nog niet van die actie gehoord of gelezen, misschien toch ook een pakketje aanschaffen? Tof dat je nog eens wat schrijft, zeker als er een nieuw boek in de maak is. Spijtig dat zoveel blogsters kiezen voor facebook in plaats van hun blog.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kreeg jullie boek onlangs kado, nu nog tijd vinden om er iets uit te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De Meneer Konijn is al 2 keren gemaakt.Voor wie wil kijken hier mijn blogje: ikmaakhetzelfnu.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor Meneer Konijn ga ik een uitzondering maken (op mijn koopstop) en het patroontje aanschaffen! Zooo blij voor jullie met jullie tweede boek ... ik popel al!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi,

    Ik kom je graag vertellen dat ik je genomineerd heb voor de sunshine blogster award.
    Voel je vrij om er op te reageren maar weet gewoon dat ik aan jou denk als ik aan blogs denk ;)
    http://sarahfrans.blogspot.be/2014/10/you-are-my-sunshine.html

    groetjes sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Awesome work.Just wanted to drop a comment and say I am new to your blog and really like what I am reading.Thanks for the share

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...