dinsdag 4 februari 2014

Signeren...

... zoals échte auteurs mogen we échte boeken gaan signeren, hoe cool is dat! Tenminste als er wat mensen komen opdagen om ons te vergezellen... (anders zitten we daar maar zielig haha). Jullie misschien? Bijvoorbeeld op 22 februari tussen 14u en 15u30 in de Standaard Boekhandel in Hasselt? Onze knuffelvriendjes zullen er zéker ook bij zijn dus breng de kids mee en kom gezellig met ons mee vieren :).

We kijken er heel erg naar uit om jullie eindelijk eens te ontmoeten!!

oe-hoeeee-hoehoe oooeeee hoeeeee hoe-oe-hoe-oeeeee*
 
(* vertaling: hé zus, zouden wij mee mogen gaan signeren in Hasselt?)


17 opmerkingen:

  1. te ver weg helaas, maar ik wens jullie een topdag toe en ik hoop dat er vele kome

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oo te ver, maar kunnen we geen boek van jullie kopen die gesigneerd zijn?????

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joehoee!!! Hasselt, super dichtbij!!!

    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. komen jullie misschien ook eens in mechelen of vilvoorde?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voorlopig is Hasselt de enige vastgelegde datum, maar we houden je op de hoogte als er nieuwe data bij zouden komen!

      Verwijderen
    2. ok, ik volg je blog, dus ik zie het daar wel, kopen doe ik het boek zeker hoor! maar in het echt ontmoeten zou nog veel toffer zijn !

      Verwijderen
  5. Wat leuk! Het is te ver voor mij! maar veel plezier alvast! Groetjes Lisanne
    draad en praat

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Komen jullie in Landen misschien ook of in St.-Truiden, dat is korter bij mij in de buurt! Dan wacht ik tot dan om mijn boek te kopen. Ik denk wel dat je succes zal hebben, misschien toch overwegen, ik zal in elk geval reclame maken!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Rita,
      voorlopig nog geen andere data. Moesten die er nog bij komen tegen de 22ste houden we je zeker op de hoogte!

      Verwijderen
  7. Oeioei... Hasselt is een beetje ver. Moesten jullie dichter komen, dan lees het wel en kom ik zeker langs.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ohjee.. de andere kant van België :-( Ik vind dat jullie een echte tournee moeten doen! Want ik wil dol dol dolgraag een gesigneerd exemplaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook voor mij een beetje te ver. Succes in ieder geval en geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. aaaaarchh, juist vorige week een ongesigneerd exemplaar besteld bij boekhandel in Genk! Stom stom stom...!dubbele pech, eerst te laat bij de eersten tien die reageerden en nu dit weer... hoop dat het boek al deze teleurstellingen zal doen vergeten ...snik snik ...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goed dat ik het weet. Als ik kan kom ik zeker langs !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha, als het Hasselt NL (bij Zwolle) zou zijn dan kwam ik, dat is hier om de hoek! :) Maar helaas... Succes he! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...