vrijdag 14 februari 2014

(Bijna) feest in't knutselbos #1

Er zijn heel veel redenen om cadeautjes en feestjes te geven. Wij geven je de komende dagen al vast 5 goede redenen om jezelf een kopie van ons boek Feest in ’t Knutselbos cadeau te doen J!

 
 
Zin om de start van de krokusvakantie op te fleuren met een knuffel voor je kids? Of om een knuffel te maken die na de vakantie dienst kan doen in de klas, bijvoorbeeld wanneer je werkt rond het thema het bos? Loesje de Vos valt ongetwijfeld in de smaak!
 

13 opmerkingen:

  1. Heel tof! Ik word er nu al hebberig van ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knuffels haken en breien ...da kan ik al. Nu nog leren in elkaar naaien...da zou pas super zijn. ' t Ziet er alleszins een leuk boek uit, dus aanschaffen hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knuffels haken en breien ...da kan ik al. Nu nog leren in elkaar naaien...da zou pas super zijn. ' t Ziet er alleszins een leuk boek uit, dus aanschaffen hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk boek lijkt mij zo...alleen al die kaft zegt al veel en krijg ik kriebels om te gaan beginnen ;)
    Ga het op mijn lijstje zetten, zo leuk als het te koop is dan ben ik van de partij...en denk dat mijn dochtertje het ook helemaal tof vindt hihi
    Voor jullie veel succes...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kijk er enorm naar uit, naar jullie boek. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo schattig!! Ik wacht af in spanning!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ga eens vragen bij mijn boekhandel. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh zo'n knapperd, je brengt ons echt wel in de verleiding om je boek te halen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lijkt me enorm leuk boek. Ik kijk er naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...