dinsdag 21 januari 2014

Booooooeeeek!



Ben je creatief met de naaimachine of wil je dat graag worden? Tover je graag een glimlach op het gezicht van kinderen? Houd je net als wij van knuffels, feestjes en de geur van het bos? Dan nodigen
we je graag uit in ons knutselbos!

In Feest in ’t knutselbos maken blogsters Mamarina en Inge Snuffel je stap voor stap wegwijs in hun naaiwereld van vrolijke knuffels en andere leuke cadeautjes voor kids. Een schattige wolf, een fleurige uil of een stoere schattenzak? Dankzij de geïllustreerde handleidingen en patronen op ware grootte is dit boek geschikt voor beginnende en gevorderde naaisters.

Een leuke extra is het voorleesverhaal dat als een rode draad door dit knutselboek loopt. Grote kleurenfoto’s wekken de knuffels tot leven voor hun kleine fans. Maak kennis met Loesje de Vos en haar vele vriendjes!


Ons boek is bijna een feit! Het komt héél dichtbij nu! We draaien overuren om alles over ongeveer een maandje klaar te hebben. Superspannend!!

Binnenkort meer tipjes van de sluier! Wie niet kan wachten, kan al eens gaan kijken op de site van Uitgeverij Van Halewyck.

We houden je op de hoogte!

44 opmerkingen:

  1. Wow wat gaaf! Super leuk! Ben heel benieuwd... Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oo,Nee dat ziet er bangelijke uit, ik ben heel benieuwd maar het boek

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Keileuk! Die komt mee op mijn verlanglijstje! Ik kijk er al naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De cover ziet er in alle geval al zéér veelbelovend uit. Succes met de laatste loodjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zeg! Succes met de laatste dingen regelen. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh, ziet er zo tof uit! Tzal nog een lange maand wachten zijn..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, ziet er heel leuk uit ! Om naar uit te kijken !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, dat ziet er schitterend uit. Geeft meteen zin om aan de naaimachine te gaan zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog een hele maand wachten? Aiaiai dat wordt moeilijk!
    Ziet er heel mooi uit? Staan de sneeuwmannekes er ook in? Of kunnen we via een andere weg aan dat patroontje geraken?
    Het aftellen naar het boek is begonnen!
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat dames! het ziet er alvast een heel aantrekkelijk boek uit :-) De kans is groot dat het in mijn kast terecht zal komen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super ! Kijk er al hele tijd naar uit. En wat ben ik blij te lezen, "patronen op ware grootte". Geen gedoe dus met vergrotingen in procenten die moeilijk lukken. Fantastisch !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Spannend! Keimooie cover, kan niet wachten....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. zoooo schoon zeg! kijk er al naar uit hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, wat super! Wat ziet het er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Alvast 'n mooie cover! Ben benieuwd naar meer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Spannend!
    Proficiat met jullie bijna-boek. :-)
    Ik ben al benieuwd naar de rest!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super! Het ziet er geweldig uit! Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat ziet dat er gezellig uit, daar word ik vrlijk van! Ben benieuwd...spannend!
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Kei tof !! ziet er heel veel belovend uit, succes nog

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterend! Daar kunnen velen alleen maar van dromen! Ik wacht met spanning af (zoals zovelen... :))

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw, gefeliciteerd Dat ziet er supergaaf uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw! Ziet er leuk uit... Jammer dat ik geen kindjes heb om geoorloofd al die mooie knuffeltjes te maken en om verhaaltjes aan voor te lezen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ohh daar ben ik heel benieuwd naar!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Geweldig!! Deze ga ik zeker kopen, ik kan niet wachten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Joehoe, spannend zeg! Ik kijk er al naar uur ...

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Waaaaw; het lijkt me leuk om de knuffels eruit te gaan maken en dan te gebruiken in mijn klas... ik kijk ernaar uit!
    Proficiat met jullie boek, de kaft nodigt alvast uit ;-)
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dat ziet er al prachtig uit! Je mag er terecht trots op zijn! Het komt helemaal goed en de tekst die ik nu lees spreekt me al heel erg aan. Dus, dit wordt vast een voltreffer! Ik wacht met ongeduld naar de uitgave...
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. zo mooi ...echt leuke hoes
    ik ga het zeker kopen...

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik kijk hier zoooooooooooo hard naar uit :).
    De kaft ziet er alvast heel erg leuk uit en ik zie al een aantal dingen die ik zeker wil maken ;).

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...