vrijdag 23 augustus 2013

mooie foto's, mooie herinneringen...

... en een flinke scheut spierpijn. Dat is in een notendop wat ik overhoud aan de fotoshoot voor ons boek van afgelopen woensdag :). Het was een schitterende dag, in alle opzichten. Heel benieuwd naar het resultaat, zo spannend! Wie zin heeft in een klein previewtje kan daarvoor terecht bij Marina.

Alle lof overigens voor fotograaf Jelle die zich met veel enthousiasme en zin voor perfectie heeft gesmeten in zijn opdracht. Hij heeft veel ervaring met huwelijksreportages en doet dat als je't mij vraagt héél goed. Kijk hier maar eens!

Ziezo, nu ga ik genieten van een rustig weekendje. Zondag sturen we een mailtje naar de 4 'gelukkige' testers. Al gaat kiezen een zeer lastige opdracht worden met zo veel enthousiasme, amai! Ik ben er een beetje door overdonderd :). Merci al vast aan jullie allemaal!!

Fijn weekend!

10 opmerkingen:

  1. Heb direct gelinkt naar het blog van Marina. Het enthousiasme, toewijding en spanning op sommige gezichten spat er van af!! Je houdt ons wel lang in spanning hoor!! Ik hoop zo dat ik 1 van de gelukkigen ben a.s zondag (en met mij al die anderen die een berichtje hebben achter gelaten).
    Er zit niets op dan afwachten....en heeeeel vaak achter m'n laptopje duiken om te kijken of de winnaars al bekend zijn gemaakt, ha, ha!!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik gaf het gisteren al aan op de blog van Marina, dat het vast een ongelooflijk spannend gebeuren was, die fotoshoot! en dat ik enorm uitkijk naar jullie boek...en dat ik jullie ongelooflijk véél succes wens....Fantastisch vind ik het allemaal!!!!
    Geniet van alles wat er op je afkomt Inge, want het gaat SUPER zijn !
    groetjes
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan er me iets bij voorstellen: herinneringen om te koesteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat spannend allemaal!
    Ik en de dames van ons kleine naaiclubje zien al erg uit naar je nieuwe boek.
    Het uiltje is immers al super populair ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er een heel gezellige dag uit, hopelijk met het resultaat dat jullie gewenst hadden. Enne, ik denk dat ik morgen naast mijn computer kampeer, in de hoop een mailtje te zien verschijnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hog, ik kijk er echt al naar uit zeg! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ziet er zeer gezellig uit ;) vandaag voor een babyborrel eens 2 olifantjes gemaakt en vrees dat ik verslaafd ben! ik kijk al uit naar jullie boek (en hoop stiekem eerst te mogen testen...)
    Enig idee wanneer het zou verschijnen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :)

      begin februari is voorlopig het streefdoel. Maar ik hou jullie op de hoogte!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...