vrijdag 23 november 2012

blijft nog even in de kerstsfeer...



Ik ben precies in een vilt-stemming de laatste dagen. Het is dan ook een fantastisch materiaal om mee aan de slag te gaan, vind ik. Ik geloof dat ik tegen dat het kerstmis is nog vaak mijn voorraadje vilt ga bovenhalen...

Voorts ging ik gisteravond ook mijn gehaakte kerststalletje van de give-away afleveren bij Miekemoeche Hilde. Ja, je leest het goed: afgeven! Na een paar heen-en-weer mailtjes tussen Hilde en mezelf bleek immers dat we op een boogscheut van mekaar wonen. Zo toevallig! Heel plezant om eens een gezicht te kunnen kleven op al die leuke berichtjes op mijn blog!

Hilde was heel blij met haar pakje (joepie!) en blogde er vandaag hier over. Ze geeft trouwens een leuke tashanger weg omdat ze de kaap van 100 volgers bereikt heeft. Allen daarheen dus :).

Voilà, en nu nog één dagje werken en dan is het weekeeeeeeeeeeeend!!
Valt het op dat ik er zin in heb? :D

16 opmerkingen:

  1. Ook deze creatie is weer prachtig!
    En ja... wie is er nu niet blij als het weekend eraan komt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. vergeten te vermelden: 't is eigenlijk maar één boompje, voor- en achterkant :)

      Verwijderen
  3. Wat een leuk boompje, mooi in al zijn eenvoud!
    Fijn weekend toegewenst, geniet er van!

    Ps: mijn stalletje naar jouw patroon schiet al aardig op :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor een impressie: http://mwlbyangelique.blogspot.nl/2012/11/mijn-kerstgroep-kan-de-boom-in.html

      Verwijderen
  4. Heel tof geworden! Hilde is inderdaad erg blij met je kerststal. En terecht! Hij is ook zo tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ongelooflijk creatieve inge ben jij toch! Om met zo'n simpel patroontje een superleuke kerstboom te maken, weer een ideetje rijker :)
    groetjes, Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kerstboompjes meis!
    Helemaal mijn ding hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. weer heel leuk! De sint mag doorkomen, ik ben alvast klaar voor kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is het heerlijk op jouw blog te komen kijken!!! Jij maakt altijd zo'n vrolijke dingen!!! Mooi zunne, dat kerstboompje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi!
    Ik weet niet of ik de enige ben , maar je blog werkt tegen ;-)), het duurt heel lang voor hij geladen is en ook op iets klikken, dan duurt het erg lang voor een pagina open gaat enzo...bij andere blogs heb ik dat niet?

    Katrienx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Moooooi, nu weet ik eindelijk wat ik met die reuze-lap kerstboomgroene vilt uit grootmoeders tijd kan doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee zeg. En toch eenvoudig.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...