dinsdag 14 augustus 2012

toiletzak²

Het lijkt tegenwoordig wel alsof ik alles dubbel maak. En eigenlijk is dat ook wel zo :). Vandaag maakte ik immers weer een toiletzak, ditmaal voor mama.

In feite was de toiletzak voor mezelf een probeersel met het oog op die van mama. Kwestie van de tweede versie te kunnen perfectioneren, nietwaar ;). De toiletzak voor mama past perfect bij alle spulletjes die ik de afgelopen tijd voor haar maakte (zie hier, en hier en hier :)), is een beetje groter dan die van mij en heeft een klein binnenzakje.



En mama? Die was er heel tevreden mee! Missie geslaagd dus :).

Fijne feestdag morgen!

14 opmerkingen:

  1. Wauw, helemaal mijn smaak.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi weer! Rood met blauw, daar houd ik van. Vandaag zelf ook iets kleins gemaakt met rood en blauw en op mijn blog gezet. Heel handig en snel gemaakt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. amai, hier zou ik ook hééél blij mee zijn hoor! Inge, je kan er toch wat van zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als dat nog geen vrolijke toilettas is... :-)
    Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die zou perfect bij de handtas passen die ik van v-eeeeeertje kreeg! hoe mooi alweer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat heb ik de zus ook al lang beloofd, en ze zou deze denk ik echt prachtig vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi. ik heb zelf een toilettas maken ook nog op het programma staan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze is ook alweer zo leuk! Moet nog steeds beginnen aan de fietstas. Heb 'het' stofje nog niet kunnen vinden... :(

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi, mijn probeersels met tafelzeil belanden elke keer weer in de vuilbak. Misschien eens een aantal tips bloggen?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super! Amai die mama van jou, die mag zich wel gelukkig prijzen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooie toilettas! Ik zou er graag eentje willen maken voor mijn zoontje (net 2) en voor het broertje op komst. Maar ben nog niet zo gevorderd om het van een voorbeeld te kunnen nadoen zonder tutorial. Heb je misschien een gebruiksaanwijzing (stap voor stap) of afmetingen, materiaal en technieken die je kan meedelen zodat ik zelf kan proberen? Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...