dinsdag 8 oktober 2013

Die Marina toch...

Tijdens onze vorige boek-meeting, toonde ik Marina mijn sneeuwman-idee. Ik vertelde haar dat ik in dat verband op zoek was naar een wat wollig of fluffy wit stofje. Ons Marina registreerde die wens in stilte en stuurde me prompt een lapje superzachte stof op. Zo mogelijk het zachtste stofje dat ik al ooit gevoeld heb! Zo lief!

Zoiets fijns kon ik niet laten liggen. Ik heb het geprobeerd, een uur lang, maar toen ben ik gezwicht :).

Het is altijd weer een beetje spannend wanneer je aan een knuffel begint om te zien wat voor karaktertje hij gaat hebben. Om de een of andere reden heb je dat nooit echt in de hand. Deze is een beetje ondeugender geworden dan de vorige, maar oh zeg, wat is hij zacht! ZACHT! Spijtig dat de technologie nog niet zo ver is dat je eens over zijn wangetje kon aaien via je scherm :).


Vriendje doopte deze sneeuwman McFreeze en ook hij wordt nog even verbannen. Ik ga maar eens wat nadenken over Halloween vanaf nu...


17 opmerkingen:

  1. Ik zie dat het een super zacht stofje is! Een echte knuffel-sneeuwman is het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh, wat een snoezig ventje!! de zachtheid straalt er gewoon van af

    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alweer zo'n schatje ! Wil hem zo een knuffel geven !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog zo'n schatje. Als ik hier naar kijk heb ik ook zin in de winter. Heerlijk. Maar precies zoals je zegt eerst maar eens aan Halloween denken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, ik weet het zeker: het is mogelijk om te smelten voor een sneeuwman ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oooh, wat een schatje. Hij is prachtig geworden, net als die andere. Goed bezig zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk zeg, weet je ik gebruik nog weleens velour achtige handdoeken voor knuffels, maar dit is helemaal superzacht

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze is nog snoezeriger dan de vorige, hoe doe je het toch!! Geweldig, ik smelt gewoon weg! Spijtig dat je ze nog moet verstoppen tot later :(
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leukerd! Heb zin om m te knuffelen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Och wat een lieverd! Hij ziet er zo al superknuffellief en zacht uit iig.
    Groetjes, Wendy
    WendysMhaaksels.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hier is maar 1 woord voor: PRACHTIG!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ja, ja, ja,....ik VOEL het , hij is SUPERzacht!!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hahaha ja die Marina toch ... zo kennen we ze wel hé :-) Heel ondeugend grappig sneeuwmannetje. Ik vind het ook altijd spannend hoe hun toetje er gaat uitzien op het einde.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. waar kan ik de patronen bekomen?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...