zaterdag 27 oktober 2012

cadeautjes

Dag allemaal!

't is weer cadeautjestijd, zo lijkt het wel. In de eerste plaats kreeg ik vrijdag een heel leuk cadeautje in mijn brievenbus: de verrassings-give-away van Emmel! Ik weet niet zeker of jullie fatsoenlijk kunnen zien op de foto's wat voor leuks er in het pakje zat, dus even kort voor u samengevat: heel mooie kaartjes (op basis van zelfgemaakte schilderijen en tekeningen, wat een talent!), een schattig notitieboekje met op elke bladzijde een tekeningetje en een lief briefje. Heel fijn begin van het weekend dus! Bedankt!!


Geïnspireerd door al dat moois ging ik gisterenavond zelf ook nog wat aan de slag. Ik maakte enkele paren fimo-oorbelletjes. Allemaal cadeautjes voor verschillende personen. En allemaal om dit weekend af te geven, heerlijk :).



En nu nestel ik me in de zetel voor een lekker lui avondje. Héél fijn weekend!!

10 opmerkingen:

  1. Wat heb je veel moois gemaakt, mijn favoriet: de roosjes. En ook ik kreeg eens een pakje van Emmel, een feestje in je brievenbus :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een kleine kunstwerkjes van fimo heb je gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die Emmel kan er wat van!
    super schattig, uw oorbellekes!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben helemaal wég van je 'herfst-oorbelletjes' (die met de kleine elfjes)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke dingen! Ik blijf fan van die eikeltjes :-)
    Ook hele fijne post die je zelf kreeg, fijn toch, dat het je direct inspireerde om zelf aan de slag te gaan! groetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi pakketje heb jij ontvangen!! Wat een leuke bellies allemaal, maar ik vind vooral de cupcake oorbelletjes geweldig!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een fijn pakketje van Emmel!! Héél mooi. En de oorbelletjes mogen er ook wezen, er zijn weer een paar mensen gelukkiger geworden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een fijne post :) Heel mooie oorbellen!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...