woensdag 14 november 2012

Voor mannen (+ een schaapje voor één van jullie?)

Iets maken voor mannen, ik vind het altijd weer een uitdaging. Weg met mijn flitsende groene stofjes, geen sprake van frivole detailtjes. Voordeel hiervan is dat het je creatief doet nadenken. Want ook al maak ik iets voor mannen, ik maak er toch graag iets van dat een klein beetje speciaal is.

Een tijdje geleden vroeg een collega van het vriendje of ik voor hem een heel klein portemonneetje kon maken. Heel simpel, gewoon groot genoeg voor een bankkaart en een identiteitskaart, meer niet.
Dat klonk als een fijne opdracht: eenvoudig en zéér snel klaar, een ideaal opdrachtje voor een verloren halfuurtje tussen wat andere karwijtjes door.

Ik koos voor de sobere combinatie zwart-grijs met een paar subtiele zwarte lijntjes. En ook al is het een heel eenvoudig naaiseltje geworden, ik ben toch wel blij met het resultaat.




In een ander verloren treinuurtje haakte ik bovendien al één klein schaapje. De meeste deelnemers aan mijn give-away geven immers aan een extra schaapje in hun kerststal te willen, dus ik gokte er op dat de kans groot is dat de toevallige winnaar een schaapje zal gekozen hebben. Nadeel aan een beetje gokken is natuurlijk dat ik er volledig naast kan zitten, maar in dat geval zet ik het schaapje gewoon bij in mijn eigen kerststal. Een extra schaapje is nooit verloren hé ;).


Heb je nog niet meegedaan aan mijn kerststalgive-away? Surf dan als de bliksem naar hier! Zaterdag de 17de trekt de onschuldige hand van mijn vriendje de winnaar! Volger worden of een linkje zetten geeft je extra kansen :).

Nog een fijne werkweek!!

11 opmerkingen:

  1. Mooi pasjes-hoesje heb je gemaakt, heel "mannelijk".

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, sjiek! Dat kan zo in een designshop ;) Heel stijvol met dat grijs en die zwarte stiksels!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ik win, dan zit je toch al goed met dat schaapje:--))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi, nu zal hij ermee kunnen stoefen!
    en dat schaapje zal de weg wil vinden in de stal! MOOI!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, dat zou een super mooie aanvulling zijn voor mijn Flickr-groepje! http://www.flickr.com/groups/celebratetheboyfriend/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi en simpel portemoneetje. Zou mijn man precies prachtig vinden.
    Kun je er een piepkleine tutorial van maken alsjeblieft?
    jeanine uit noordgroningen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is nu echt een mooi portemonneeke voor een man, simpel en stijlvol!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wel, vroeger was ik ook helemaal niet voor oranje, maar nu ligt er toch wel hier en daar wat oranjes in mijn lapjesmand, want ik wordt er zó vrolijk van!
    Lunchtasje is supergeslaagd, in't oranje met grijs! toffe combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tussendoortje dat meen je niet ... PRACHTIG!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...